O autorze
Inwestor w branży mediów, reklamy. Wieloletni Prezes ZenithOptimedia Group, doprowadził firmę do wiodącej pozycji na rynku polskim, z obrotami przekraczającymi dwa miliardy złotych rocznie. Obecnie CEO Equinox Polska, największego, niezależnego domu mediowego w Polsce.
DodatkTekst linkaowo udziałowiec w kilku przedsięwzięciach w branży hotelarsko-usługowej, takich jak Kościelisko Sp. z o.o. (stacja narciarska w Zakopanem), Bania Sp. z o.o. (hotel oraz baseny geotermalne na Podhalu), Swingair Sp. z o.o. (prywatne chartery samolotowe), Winnice Wisły Sp. z o.o. (budowa największego kompleksu winnic w Polsce środkowej – Kazimierz n. Wisłą).
Przez lata związany z wieloma organizacjami branżowymi, Członek Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, stały członek komitetów EFFiE, Media Trendy. Członek dyplomacji zakonu Maltańskiego, dyplomata Zakonu Maltańskiego w Hawanie na Kubie, zaangażowany w organizację pomocy humanitarnej oraz medycznej. Laureat wielu nagród w branży mediowej, jak i ogólnie biznesowej. Laureat Tytułu Managera Roku, jak i Firmy Roku.
Urodzony 18.02.1973 w Warszawie, szkoła średnia w Moskwie i Warszawie. Tytuł Magistra Ekonomii na SGPiS (SGH). Prywatnie tata Kacpra, Juliana i Janka. Żona Aleksandra.

TVN zmiany i nie tylko

Oczekiwane zmiany w TVN w końcu stają się rzeczywistością. Dobrze, że tak się dzieje. Nie chodzi mi o jakieś osobiste emocje, a oczywiście o patrzenie na biznes z zewnątrz.

Cieszę się, że Piotr Walter pojawi się w organie właścicielskim holdingu ITI. Myślę, że jest to jeden z lepszych ludzi w mediach TV. Ma wielką wiedzę, a co najważniejsze w tym świecie i w tych czasach olbrzymią otwartość na nowości i zmiany. Pamiętam do dzisiaj, jak w czasach, gdy sensacją było pojawianie się TVN24, Piotr opowiadał o wizji Telewizji personalnej z domowego serwera. Pamiętam także, jak jako pierwszy pokazywał mi Apple TV i zalety personalizowanego kontentu. Życzę Tobie Piotrze powodzenia: łatwo nie będzie (bo już było), ale na pewno ciekawie :-) !



Cieszę się także z powrotu do zarządu TVN starych - nowych członków. Doświadczeni specjaliści znowu na swoim miejscu. Ważne jest to, że stacja powróciła do rozwiązań, które działały wcześniej, ale najważniejsze że w zmienionym otoczeniu mają szansę dalej działać.

Piszę to wszystko, bo oczywiście jestem za dobrej jakości konkurencją. Polsat ostatnio miał trochę ułatwione zadanie ;-). Myślę, że Grupa ITI nabierze teraz szybkości i powróci bardzo mocno do gry. Pozostaje oczywiście wieczne pytanie o "moją kochaną" TVP. Czy jest szansa nawiązania walki z peletonem? Widzę w cennikach stacji kolejne podwyżki reklam na jesień. Co to za pomysły? Czy w TVP dalej funcjonuje stare myślenie: mniej kasy to podnieśmy ceny reklam, a zarobimy więcej? I tak już Klienci uciekają z TVP, Biuro Reklamy dwoi się i troi, żeby jakoś dziury łatać, ale wszystko ma swoje limity. Ta operacja na jeszcze żywym, aczkolwiek bardzo chorym organiźnie może się nie udać...

Żyjemy w ciekawych czasach. Następny rok to "odpalenie" sygnału cyfrowego. Kolejne zmiany na rynku TV. Już dzisiaj Polo TV jest najlepiej oglądaną stacja muzyczną - sic! W kogo najbardziej uderzy cyfryzacja? Tych, co do tej pory mieli największy zasięg analogowy i nie mają nowej, poszerzonej ofery. Serdecznie pozdrawiam i miłego dnia życzę.
Trwa ładowanie komentarzy...